با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان.
مشتری گرامی، همکاران ما فایلی با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی (فصل دوم) آماده نموده اند جهت دانلود آنلاین و فوری بر روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل رفتگی آموزشی در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی های فایل
– 34 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
– منبع نویسی شده به شیوه APA
– منابع بخش مبانی از 2012 به قبل و بخش پیشینه از 1392 به قبل
– شامل 29 صفحه متن و 5 صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
مقدمه
تحليل رفتگي
پيامدهاي آن تحليل رفتگي
تغيير در نگرش و رفتار فرد
كاهش انرژي جسمي و رواني
کاهش بازدهي
کاهش کيفيت بهره وري و خدمات
الگوهاي تحليل رفتگي
الگوي تقاضا- منابع
الگوي درگيري انگيزشي
الگوي سرخوردگي تحليل رفتگي
تحليل رفتگي شغلي
تحليل رفتگي آموزشي
مولفههاي تحليل رفتگي آموزشي
خستگي هيجاني
بدبيني آموزشي
ناکارآمدي آموزشي
تحليل رفتگي آموزشي و پنج عامل بزرگ شخصيت
تحليل رفتگي آموزشي و استرس تحصيلي
تحليل رفتگي آموزشي و افسردگي
مروري بر تحقيقات انجام شده داخلي و خارج از کشور
منابع
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
واژه تحليل رفتگي به معناي پيدايش نگرش، رفتار و احساس منفي در مقابل فشارهاي شديد رواني مرتبط با کار است و اين حالت در افرادي پديد ميآيد که ساعات طولاني از روز را در ارتباط تنگاتنگ با ساير افراد به سر ميبرند. تحليل رفتگي حالتي از خستگي ذهني و هيجاني حاصل استرس شديد و فشار و محدوديت زماني و کمبود منابع لازم براي انجام دادن وظايف و تکاليف محوله است. اکثر تحقيقات درباره تحليل رفتگي در موقعيتهاي غير از مدرسه انجام شده است، اما متغير تحليل رفتگي به موقعيتهاي مدرسه نيز گسترش يافته است و از آن به عنوان تحليل رفتگي آموزشي نام برده ميشود. تحليل رفتگي آموزشي شامل خستگي هيجاني، بدبيني آموزشي و ناکارآمدي آموزشي است. بر اساس تحقيقات تحليل رفتگي آموزشي در مدرسه با ويژگيهاي مانند خستگي ناشي از الزامات مربوط به درس، نگرش بدبينانه و بدون حساسيت نسبت به مطالب درسي و نيز احساس پيشرفت شخصي ضعيف در امور درسي و آموزشي مشخص ميشود (سالملا- آرو و لوتا، 2012).
پیشینه تحقیقات
در پژوهش رستم اوغلي و خشنودنياي چماچايي(1391) تحت عنوان مقايسه وجدان تحصيلي و تحليل رفتگي آموزشي در دانش آموزان با و بدون ناتواني يادگيري نتايج نشان داد که بين دو گروه از نظر وجدان تحصيلي و تحليل رفتگي آموزشي تفاوت معناداري وجود دارد. اين نتيجه، تلويحات مهمي در زمينه برنامهريزي، آموزش و ارتقاي بهداشت رواني دانشآموزان مبتلا به ناتوانيهاي يادگيري دارد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود